Skip to main content

Bedrijfsstrategie

Het bepalen van de bedrijfsstrategie is een belangrijk sleutelmoment in de ontwikkeling van uw onderneming. Het gaat om de doelstelling, de koers en het draagvlak. Het omzetten van de verzamelde informatie naar een duidelijke strategische richting is een complex proces.

Hoe kom je van SWOT-analyse (sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen analyse) naar een uitgewerkte strategie van je onderneming. ProMissie maakt dit proces praktisch: van identificatie op basis van de sterkten, zwakten, kansen en bedreigingen tot aan uitgewerkte actieplannen. We doen dit met u en uw kernteam en zorgen voor draagvlak en een vliegende start.

Adriaan.lr - website

Direct contact?
Adriaan Westerveld:
06-20625499
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Prakijkcase

Joost, DGA: “Door professionalisering sterkere concurrentiepositie”
ProMissie staat het familiebedrijf ter zijde bij het versterken van de bedrijfsvoering en bij cruciale besluiten. Directeur-eigenaar Joost: “Dankzij ProMissie kunnen we goed sturen in de ontwikkelingen en lopen we vooruit op de zaken.” 
Lees meer...

Kennisartikel

Hoe beweegt jouw onderneming mee in deze veranderende wereld?
In een constant veranderende economie is de markt voor jouw bedrijf niet altijd voorspelbaar en kunnen er soms drastische wendingen in de bedrijfsvoering plaatsvinden, zoals nu in deze coronacrisis. Het is goed om daar over na te denken, een beeld te vormen van welke opties je hebt en daarop verschillende strategieën te ontwikkelen. 
Lees meer...